Ik ben zeer teleurgesteld over de NS winteractie. ik ontving net voor kerst een mail met felicitatie omdat ik een prijs had gewonnen: verblijf van - nacht met 4 personen in Stayokay in Utrecht en kaartjes Spoorwegmuseum. Ik had net kerst mijn kleinzonen blij gemaakt en keken er naar uit. Paar dagen later een mail: vergissing. Ik vind dat je zo niet met klanten om kunt gaan. Fouten kunnen gemaakt worden maar een passende oplossing bieden moet een groot bedrijf als Ns toch kunnen bieden.
Met chat kom je niet verder. Klacht indienen kan, maar wordt intern afgehandeld🤷♀️ Zeer teleurstellend
beantwoord
waarom geen reactie/antwoord op een klacht mogelijk?
Beste antwoord door Tamzin
Er zijn hier al diverse topics over aangemaakt. Ik adviseer u daar even rond te kijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.