Skip to main content
beantwoord

Meereisretour voor 9.95?


Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin allerlei acties voor de NS abbonnemthouder.

Hoewel vermeld wordt dat bij de actie o.a. een Meereisretour  voor 9.95 bij zit is deze helaas nergens te bekennen.

Er valt helaas niets te claimen! 

Heel jammer. 

Beste antwoord door Momo

Ik zie zo snel 1 bericht dat de actiepagina niet wil laden. Had ik gister ook in Edge, NS cookies wissen loste dat op, zoals ook wel eens met andere pagina's bij NS. Is dus niet iets specifiek voor deze actie.

Bekijk origineel

25 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16521 reacties
  • 2 juli 2024

Heb je je aangemeld met je e-mailadres en heb je een NS abonnement (geen Kids Vrij of NS Zakelijk BusinessCard)? 

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3727 reacties
  • 2 juli 2024

Ik zie op X ook al weer de berichten binnenkomen en de bevestiging van NS dat er iets niet goed gaat....


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16521 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2024

Ik zie zo snel 1 bericht dat de actiepagina niet wil laden. Had ik gister ook in Edge, NS cookies wissen loste dat op, zoals ook wel eens met andere pagina's bij NS. Is dus niet iets specifiek voor deze actie.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 2 juli 2024

Heb dezelfde klacht. De optie Meereisretour kan niet worden geladen, noch via de link in de mail, noch via de NS app.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • 2 juli 2024

Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1387 reacties
  • 2 juli 2024

Goedemiddag Nita.47. Welkom bij de NS Community!

Indien dit het geval is, wil je dan contact opzoeken met onze klantenservice? Ik heb hier en daar een melding hiervan gehoord, maar er is geen overkoepelende storing bekend op dit moment. Een medewerker kan met je meekijken wat hier aan de hand zou kunnen zijn! 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16521 reacties
  • 2 juli 2024
MoDe schreef:

Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.

Die knop”Claim nu” werkt inderdaad niet, die leidt je naar het adres www.ns.nl/kaartjes/couponcodeNSxxxxxxxxx , je gegenereerde actiecode (even de rest voor x-jes vervangen) zit aan het adres van de pagina om je code te verzilveren geplakt en dat werkt niet. Je ontvangt ook een mail met je code en de link naar de inwisselpagina, die werkt wel, tenminste bij mij. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29938 reacties
  • 2 juli 2024

Neg geen mail gehad (heb op het moment één kaart met Flex Basis), maar via https://wegisweg.ns.nl kan je aanmelden/inloggen met je e-mailadres.

De Claim nu voor het Meereisretour knop geeft inderdaad een foutmelding, dus dan maar de link in de mail volgens of handmatig kopiëren op de couponcode pagina.

En in de voorwaarden… Meereisretour Daluren is een vervoerbewijs geldig voor een heen- en terugreis in de 2e klas, geldig tijdens daluren tussen de op het vervoerbewijs vermeldde vertrek en bestemmingsstation.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • 2 juli 2024
Robert B schreef:

Neg geen mail gehad (heb op het moment één kaart met Flex Basis), maar via https://wegisweg.ns.nl kan je aanmelden/inloggen met je e-mailadres.

De Claim nu voor het Meereisretour knop geeft inderdaad een foutmelding, daar moet in de link een ? en = bij, dus moet je dan even https://www.ns.nl/kaartjes?couponcode=NSFXXXXXXXXX van maken.

En in de voorwaarden… Meereisretour Daluren is een vervoerbewijs geldig voor een heen- en terugreis in de 2e klas, geldig tijdens daluren tussen de op het vervoerbewijs vermeldde vertrek en bestemmingsstation.

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29938 reacties
  • 2 juli 2024

Wat bedoel je met die screenshot? Dat er 2e klas staat? Dat zeg ik toch… 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • 2 juli 2024
Robert B schreef:

Wat bedoel je met die screenshot? Dat er 2e klas staat? Dat zeg ik toch… 

De rest van de voorwaarden… jij geeft alleen het 1e gedeelte van punt 1.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 3 juli 2024

Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin een meereisretour voor 9,95. Helaas ontbreekt deze optie op de actiepagina van de ns. Volgens een medewerker van de klantenservice is deze actie inmiddels beëindigd (een dag na de mail) en was niet bereid verdere navraag te doen. Wie kan mij verder helpen nu de ns-klantenservice hiertoe niet bereid is.

 

Midas


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • 3 juli 2024
midas.molly schreef:

Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin een meereisretour voor 9,95. Helaas ontbreekt deze optie op de actiepagina van de ns. Volgens een medewerker van de klantenservice is deze actie inmiddels beëindigd (een dag na de mail) en was niet bereid verdere navraag te doen. Wie kan mij verder helpen nu de ns-klantenservice hiertoe niet bereid is.

 

Midas

Ik vermoed dat het aantal beschikbare meereisretouren op is.

Mogelijk dat iemand hier er een over heeft?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29938 reacties
  • 3 juli 2024
MoDe schreef:

Ik vermoed dat het aantal beschikbare meereisretouren op is.

Mogelijk dat iemand hier er een over heeft?

Ja, ik heb er wel eentje over.


  • Reisleider***
  • 998 reacties
  • 4 juli 2024

Geen nieuwsbrief gehad. Heb Flex Dal Voordeel en toch regelmatig met de trein gereisd.


Sander-VH
  • NS Hoofdconducteur
  • 495 reacties
  • 5 juli 2024
Momo schreef:
MoDe schreef:

Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.

Die knop”Claim nu” werkt inderdaad niet, die leidt je naar het adres www.ns.nl/kaartjes/couponcodeNSxxxxxxxxx , je gegenereerde actiecode (even de rest voor x-jes vervangen) zit aan het adres van de pagina om je code te verzilveren geplakt en dat werkt niet. Je ontvangt ook een mail met je code en de link naar de inwisselpagina, die werkt wel, tenminste bij mij. 

Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16521 reacties
  • 5 juli 2024
Sander-VH schreef:

Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?


  • Reisleider*
  • 106 reacties
  • 5 juli 2024
Momo schreef:
Sander-VH schreef:

Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?

Volgens mij bij elke actie dat er wel iets mis gaat.


Sander-VH
  • NS Hoofdconducteur
  • 495 reacties
  • 5 juli 2024
Momo schreef:
Sander-VH schreef:

Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?

IT was niet bekend met dit probleem. Ze gaan kijken of er iemand zo snel mogelijk de link kan fixen met couponcode in de URL.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29938 reacties
  • 5 juli 2024

Ik weet niet of het te fixen valt want de toegestuurde URL klopt sowieso niet.

Wat wel kan (en dus gebeurd is), is om die couponcode helemaal te negeren en je naar de algemene couponpagina te sturen, waarna je de code handmatig kunt invullen.


de Mos
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 7 juli 2024

Ik krijg deze melding via de chatrobot`;

 

Momenteel is er een storing waardoor het kan zijn dat het je niet lukt een meereisretour te claimen.

Chatbot Icoon

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • 7 juli 2024
de Mos schreef:

Ik krijg deze melding via de chatrobot`;

 

Momenteel is er een storing waardoor het kan zijn dat het je niet lukt een meereisretour te claimen.

Chatbot Icoon

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.

Je kunt geen code krijgen, of kun je de code niet invoeren?


  • Intercity
  • 42 reacties
  • 15 juli 2024

Het meereisretor kan nog steeds niet geclaimd worden. Klopt dat?


Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • 58 reacties
  • 15 juli 2024
WijnandD schreef:

Het meereisretor kan nog steeds niet geclaimd worden. Klopt dat?

Goedemorgen WijnandD, 

Het meereisretour is momenteel weer te claimen. Ben je wel aangemeld via de Weg = weg weken? Je doet dit door naar deze pagina te gaan.

Wanneer je dan op één van de acties met een 'slotje’ klikt, dien je jezelf even aan te melden. Daarna kun je het meereisretour claimen.


  • Intercity
  • 42 reacties
  • 15 juli 2024

Bedankt!


Reageer