beantwoord
Ergernissen in de stiltecoupé.
Altijd als ik met de trein ga, zit ik in de stiltecoupé. Dan kan ik wat leren, lekker naar buiten staren en wegdromen en geen lawaai om me heen. Het is dan ook buitengewoon irritant als mensen gaan lopen praten in een stiltecoupé. Vaak zeg ik er wat van en krijg ik een boze blik. Kan de NS niet wat doen aan mensen die praten in een stiltecoupé?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Veraa42, welkom terug op het NS Serviceforum!
Vervelend om te lezen dat je vaak last hebt van medereizigers die zicht niet houden aan de stiltecoupé. Helaas is het vrij lastig voor ons personeel om dit te handhaven, gezien er dan permanent iemand in de stiltecoupé aanwezig zou moeten blijven. Vandaar dat we ook altijd adviseren om eerst zelf de overlastveroorzakers aan te spreken of ze in ieder geval te wijzen op de stiltecoupé. Veel reizigers zullen daar al gehoor aan geven. Mocht daar geen gehoor aan gegeven worden, of er weerstand ontstaan, kun je altijd op zoek gaan naar het treinpersoneel, of in extreme gevallen ons een bericht sturen op Twitter. Wij kunnen dan eventueel het treinpersoneel inlichten.
Ik snap je frustratie hierover, maar uiteindelijk is de stiltecoupé iets dat door reizigers voor elkaar, met elkaar, gerealiseerd moet worden.
Bekijk origineelVervelend om te lezen dat je vaak last hebt van medereizigers die zicht niet houden aan de stiltecoupé. Helaas is het vrij lastig voor ons personeel om dit te handhaven, gezien er dan permanent iemand in de stiltecoupé aanwezig zou moeten blijven. Vandaar dat we ook altijd adviseren om eerst zelf de overlastveroorzakers aan te spreken of ze in ieder geval te wijzen op de stiltecoupé. Veel reizigers zullen daar al gehoor aan geven. Mocht daar geen gehoor aan gegeven worden, of er weerstand ontstaan, kun je altijd op zoek gaan naar het treinpersoneel, of in extreme gevallen ons een bericht sturen op Twitter. Wij kunnen dan eventueel het treinpersoneel inlichten.
Ik snap je frustratie hierover, maar uiteindelijk is de stiltecoupé iets dat door reizigers voor elkaar, met elkaar, gerealiseerd moet worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.