beantwoord
Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd
Het verbinden met WiFi lukt niet, ik krijg geen popup. Als ik vervolgens naar nstrein.ns.nl ga lukt het ook niet en via Google.nl ook niet. Ik bevind mij nu in treinstel 8646, intercity van Heerlen naar Enkhuizen. Ik heb een lange afstand af te leggen meerdere malen per week en loop steeds vaker tegen dit probleem aan.
Beste antwoord door Stijn NS
Er zijn in dat geval een aantal acties die je kunt proberen, waardoor het mogelijk wordt opgelost. Zelf navigeren naar nstrein.ns.nl is daar een van (wat je al hebt geprobeerd), maar je kunt ook proberen om de cookies van je browser te verwijderen, of vliegtuigmodus aan en uit te zetten (dat laatste werkt bij mij zelf wel eens).
Mocht dit allemaal niet helpen dan kunnen we proberen om het netwerk te laten resetten, daarvoor hebben we dan het treinstelnummer nodig, zo dicht mogelijk bij het moment waarop je de problemen ondervond. In zo'n situatie kun je dat het beste sturen via een Tweet, gezien we die doorgaans het snelste oppakken.
Bekijk origineelMocht dit allemaal niet helpen dan kunnen we proberen om het netwerk te laten resetten, daarvoor hebben we dan het treinstelnummer nodig, zo dicht mogelijk bij het moment waarop je de problemen ondervond. In zo'n situatie kun je dat het beste sturen via een Tweet, gezien we die doorgaans het snelste oppakken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.