Skip to main content
beantwoord

Onterecht in rekening gebrachte toeslag voor de Intercity Direct

  • 23 juni 2022
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Had vandaag 23 juni 2022 op Amsterdam Centraal de ook nog tijdens de reis door de conducteur gecheckte toeslag betaald voor de Intercity Direct, doch kreeg tevens op 23 juni 2022 een mail van NS dat de toeslag niet was betaald en dat er een correctietarief van 10 euro op de volgende factuur in rekening wordt gebracht. Onmogelijk om dit bij NS recht te zetten.

Beste antwoord door Sharin

Bereikbaarheid van NS-klantenservice lukt vaak beter op de rustige tijden na 21.00 uur. Het proberen waard. Zelf heb ik daar goede ervaring mee.

Bekijk origineel

  • Reisadviseur***
  • 24 juni 2022

Bereikbaarheid van NS-klantenservice lukt vaak beter op de rustige tijden na 21.00 uur. Het proberen waard. Zelf heb ik daar goede ervaring mee.


Reageer