Skip to main content
beantwoord

Defecte stoelen in de eerste klas

  • 28 augustus 2022
  • 5 reacties
  • 669 Bekeken

Meneer Rogier

Van een groot gedeelte van de rode stoelen met een drukknop in de eerste klas is het verstelmechanisme defect. Ze zijn daardoor niet meer in te stellen. De meesten zijn verworden tot ligstoel doordat ze niet meer in een andere stand blijven staan. Zelf vind ik dit niet lekker zitten. Is hier niet eens iets aan te doen?

 

Beste antwoord door Lorena NS

Hoi Meneer Rogier! Uiteraard hoef je daar niet speciaal Twitter voor aan te maken. Ook via Facebook of de Community kun je melden om welk treinstel het gaat en welke stoel defect is. Dan kunnen we je melding ook doorzetten.

Bekijk origineel

5 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13496 reacties
  • 28 augustus 2022

Mocht je een twitteraccount hebben dan zou ik het melden via Twitter. Daar worden dit soort meldingen vaal sneller opgepakt. Of reparatie snel volgt is afwachten.


Meneer Rogier
  • Auteur
  • Nieuw
  • 71 reacties
  • 30 augustus 2022

Nee, ik heb geen Twitter en ik ga dat ook niet speciaal voor NS aanmaken. Ik snap ook niet waarom NS zo inzet op Twitter. Er zijn globaal 8 miljoen meer Facebook gebruikers en 10 miljoen meer WhatsApp gebruikers tegen de slechts 2,5 miljoen Twitter gebruikers in Nederland. 


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 1335 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2022

Hoi Meneer Rogier! Uiteraard hoef je daar niet speciaal Twitter voor aan te maken. Ook via Facebook of de Community kun je melden om welk treinstel het gaat en welke stoel defect is. Dan kunnen we je melding ook doorzetten.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13496 reacties
  • 30 augustus 2022
Meneer Rogier schreef:

Nee, ik heb geen Twitter en ik ga dat ook niet speciaal voor NS aanmaken. Ik snap ook niet waarom NS zo inzet op Twitter. Er zijn globaal 8 miljoen meer Facebook gebruikers en 10 miljoen meer WhatsApp gebruikers tegen de slechts 2,5 miljoen Twitter gebruikers in Nederland. 

Je hoeft geen Twitter aan te maken als je deze niet hebt. Het wordt hier ook opgepakt door moderatoren. 

Ik heb ooit Twitter aangemaakt toen ik ontdekte dat ik daardoor bepaalde klantenservices sneller kon bereiken. Bij NS ontdekte ik dat dit soort meldingen als van jou, maar ook bijvoorbeeld niet-werkende WiFi in de trein sneller opgepakt werden via een twittermelding.


  • Sprinter
  • 4 reacties
  • 8 april 2024

Het gaat niet om één  enkele stoel in een specifiek treinstel, maar om het merendeel van de stoelen in alle DDZ stellen. Bijzonder oncomfortabel en eerste klas onwaardig. Het kan niet anders dan dat dit allang bekend is. 


Reageer