Maand is voorbij en ik kan nergens zien waar ik moet betalen wat moet ik nu doen?
beantwoord
betaling
Beste antwoord door bahnrider
Nog maar eens: bij elke door lopend contract hoort mijnNS-kijk daar eerst eens, activeer het zonodig, en kijk naar de gemaakte reizen en de prijs. Na 1 maand krijg je automatisch bericht fat er een factuur klaarstaat met welk bedrag en dat wordt enkele dagen later van je opgegeven en gecontroleerde bank rek geïncasseerd. Dit staat ook allemaal gewoon in de welkomstmail en op de site.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.