Skip to main content
beantwoord

goedenavond, op 23 december is 26,70 betaald met restitutie, en op 2 januari is hetzelfde bedrag van 26,70 van mijn kaart afgeschreven, we hebben de kaart twee weken geleden geblokkeerd, ik vraag om terugbetaling

  • 3 januari 2025
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

x

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13148 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer