Ik probeerde op kaartautomaat 201 op station Heerhugowaard een bedrag bij te schrijven op mijn OV chipkaart. Dit lukte niet, omdat mijn pinpas niet ver genoeg ingestoken zou zijn in de kaartlezer.
Ik heb altijd twee PIN passen bij me. ABN AMRO en ING. Beiden lukten niet om deze reden.
Op kaartautomaat 202 lukte het zonder problemen met de ABN AMRO pas.
Op het eindstation van mijn reis, probeerde ik het nogmaals en daar ook geen probleem.
Van de ABN AMRO heb ik nog een pinpas en die probeerde ik ook uit vandaag op kaartautomaat 201. Zelfde probleem. Kaart zou niet vergenoeg ingestoken zijn.
Beide passen van ABN AMRO zijn een paar maanden terug vernieuwd en heb ik in stevige plastic hoezen gestopt.
Er is dus een probleem met deze kaartautomaat 201.
Deze kaartautomaat 201 heeft mijn voorkeur, omdat het toetsenbord sinds de verbouwing van Station Heerhugowaard goed verlicht is. Het toetsenbord van kaartautomaat 202 is niet goed verlicht. In het donker moet je dan gokken voor de juist cijfers.
Kan kaartautomaat 201 even gerepareerd worden of toetsenbord kaartautomaat 202 goed verlichten.
beantwoord
Klacht over kaartautomaat 201 op station Heerhugowaard
Beste antwoord door Rory NS
Wat spijtig dat deze kaartautomaat moeilijkheden gaf. Ik ga je signaal doorgeven. Excuses voor het ongemak.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.