Het nieuwe station Ede-Wageningen ziet er mooi uit, echter zijn er best wat minpunten die je niet zou verwachten bij een nieuw station:
1. als je vanuit het oosten komt fiets aan de noordzijde, kun je niet met de fiets naar de perrons, je moet een trap af zonder goot en er is geen lift aan die kant, of een heel stuk omfietsen
2. het perron aan de noordzijde heeft de trap zodanig dat er veel regen op de trap valt, waardoor deze slecht bruikbaar is bij regen;
3. er zijn alleen trappen aan de westzijde van de perrons, het is vreselijk onhandig als je aan de oostzijde uitstapt bij drukte, je komt moeilijk bij de trap. Een enorme constructiefout;
4. door de vele storingen met de lift en de roltrappen moet je over de trap met je fiets, ook hier zijn geen goten. Erg lastig
Het verbaast mij dat zo'n nieuw station zoveel forse tekortkomingen heeft. Daarnaast ook dat je niet op een normale manier dit soort berichten aan NS kunt melden.
beantwoord
Nieuw station Ede
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo SiebrenEde en welkom bij de NS Community,
Allereerst bedankt voor het compliment dat je het station er mooi vindt uitzien. Ik zal alle punten die je hebt aangekaart doorspelen. Wellicht kan er op korte termijn nog naar gekeken worden. Ook bedankt daarvoor. De reden waarom wij niet een specifieke plek hebben om dit te melden is omdat je dit via alle kanalen die bij ons klantenservice behoren kan doorgeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.