Wanneer ik een samenreiskortingscode vraag geeft de app aan dat ik niet de kaarthouder ben, terwijl ik wel degelijk de eigenaar ben van de kaart en ook een dal voordeel abonnement heb. Wie kan mij helpen. Op het station kon de NS-medewerker mij niet helpen.
beantwoord
Wanneer ik een samenreiskortingscode vraag geeft de app aan dat ik niet de kaarthouder ben.
Beste antwoord door Lorena NS
Hi JMerkP en welkom bij de NS Community!
De kans is groot dat jouw Mijn NS-account niet gekoppeld is aan jouw abonnement. Dit kan alleen onze klantenservice voor je oplossen, dus ik raad je aan om daar even contact mee op te nemen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.