Skip to main content
beantwoord

factuur voor ov-fiets niet vindbaar

  • 4 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ls,

ik krijg altijd mijn facturen voor de ov fiets laat (vaak een maand na gebruik), en er wordt een link gegeven naar Mijnns \ betaaloverzicht: maar die is altijd leeg!

hoe kan ik toch facturen krijgen die ik nodig heb voor mijn declaraties?

 

groeten!

Fientje

Beste antwoord door Tochjo

Kennelijk is uw Mijn NS-account niet goed gekoppeld aan uw OV-fietsabonnement. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waar het misgaat, want u zou de facturen wel moeten kunnen zien bij Betaaloverzicht.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Bekijk origineel

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13139 reacties
  • Antwoord
  • 4 oktober 2022

Kennelijk is uw Mijn NS-account niet goed gekoppeld aan uw OV-fietsabonnement. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waar het misgaat, want u zou de facturen wel moeten kunnen zien bij Betaaloverzicht.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.


Reageer