Ik heb op een avond gereisd van Groningen naar Leeuwarden, kennelijk niet met vervoerder Arriva want ik kon alleen bij een NS-poortje met mijn OV-chipkaart uitchecken. Kosten waren 24,80. Is hier nog wat van terug te claimen?
Abusievelijk via onjuiste vervoerder gereisd.
Beste antwoord door Thom
Punt is nu dat u met NS van Groningen naar Leeuwarden bent gereisd alsof het met NS zou zijn geweest, en dat is in theorie om via Meppel, omdat dat de enige manier is om met NS van Groningen naar Leeuwarden te reizen. NS brengt dat in rekening.
Het belang van in- en uitchecken bij Arriva is duidelijk en had u flink geld bespaard. Strikt genomen is dit wel een geldige reis, al zullen weinig mensen het zo doen.
NS kan deze reis niet met Arriva verrekenen. Ik zou niet weten wat een zeker en werkend advies zou kunnen zijn om uw geld terug te krijgen. U kunt het voorleggen aan NS Klantenservice en dan maar afwachten wat er gebeurt. Mogelijk kan/wil een moderator er wat mee. Succes is helaas niet gegarandeerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.