beantwoord
Opzeggen voordeel uren abonnement
Graag wat informatie hoe ik een voordeel uren abonnement op kan zeggen. Ik ben al een uur bezig om een online contact forumlier te vinden waarmee ik zou kunnen opzeggen maar ik moet zeggen - goed verstopt! Het lijkt wel pasen....
Beste antwoord door Annewil NS
Hoi tonbrand, welkom op het NS Serviceforum!
Je kunt je Voordeelurenabonnement op verschillende manieren opzeggen. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de Klantenservice via 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar). Mocht je het graag online willen doen dan kun je via de live chat contact opnemen of via Facebook of Twitter. Telefonisch en via chat wordt je gelijk tijdens het gesprek geholpen met het opzeggen van je abonnement. Ook kun je een mail sturen alleen houd er dan rekening mee dat je mail binnen 5 werkdagen wordt beantwoord en niet gelijk.
Bekijk origineelJe kunt je Voordeelurenabonnement op verschillende manieren opzeggen. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de Klantenservice via 030 - 7515155 (lokaal tarief en 24/7 bereikbaar). Mocht je het graag online willen doen dan kun je via de live chat contact opnemen of via Facebook of Twitter. Telefonisch en via chat wordt je gelijk tijdens het gesprek geholpen met het opzeggen van je abonnement. Ook kun je een mail sturen alleen houd er dan rekening mee dat je mail binnen 5 werkdagen wordt beantwoord en niet gelijk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.