Ik heb uw brief d.d. 28 december! ontvangen met de wijziging van de productvoorwaarden. Dat laatste is in feite onjuist. De Voordeelurenkaart wordt m.i. per 1-1-2021 opgegeven; er is geen wijziging want de Voordeelurenkaart wordt vervangen door de Dalurenkaart. Pas gisteren heb ik per mail vernomen dat ik 7 euro per jaar goedkoper uit ben. Het is mij nog niet duidelijk wat nu het verschil is tussen de Dalurenkaart en de Kortingskaart nieuwe stijl. Indien die er niet zijn dan beschouw ik mijn Voordeeluren abonnement per 1-1-2012 beëindigd en verwacht ik een restitutie van het het resterende abonnement. Indien er wel voordelen zijn wil ik die voordelen eerst bestuderen. Ik zal tot dan geen gebruik maken van mijn Voordeelurenkaart en houd mij het recht voor de nieuwe voordeelurenkaart per 1-1-2021, met terugwerkende kracht, dus te beëindigen. De NS heeft nl. verzuimd om na te vragen of ik wilde instemmen met de nieiwe voorwaarden en mij ook niet de kans gegeven het product per 1-1-2021 te beeindigen terwijl het product in feite ophield te bestaan.
Voor de duidelijkheid. Ik heb geen behoefte aan een dalurenkaart en door de verandering van de voorwaarden ga ik er vanuit dat ik een volledige restitutie krijg vanaf 1 januari tot de looptijd en niet de ruim 2 euro verrekening van 7 euro korting op de abonnementsprijs per jaar ;-). Zo wie zo reis ik momententeel niet meer werkgerelateerd met de trein en ik verwacht dat de komende tijd ook niet zal veranderen.
Blijkbaar is of de lastig te bereiken Klantenservice of de Community de plek waar ik dit soort zaken moet aankaarten.