Graag deel ik deze vraag: stel ik schaf een dalvoordeel abonnement met saldo aan, inclusief 7 vrije keuzedagen voor € 87,70. Bij het ingaan van het abonnement worden direct 2 vrije dagen door NS beschikbaar gesteld. Na een maand zeg ik het abonnement op; NS restitueert dan naar rato de rest van het betaalde abonnementsgeld, als ik het goed begrijp. De beide vrije dagen blijven wel 12 maanden beschikbaar voor gebruik, ook nadat het abonnement geëindigd is. Als dit klopt zou ik zonder abonnement, binnen 12 maanden, nog 2 dagen vrij kunnen reizen, terwijl ik maar 2 maanden betaald heb van het dalvoordeel abonnement (in dit geval 10/12 deel oftewel circa €15,-). Telefonisch bevestigt klantenservice dit, maar op de site vd klantenservice staat bij ‘opzeggen abonnementen met saldo’ dat opzeggen pas maandelijks mogelijk is na één jaar. Wellicht zie ik iets over het hoofd. Hoe zit het nou? Ik hoor graag.
beantwoord
dalvoordeel abonnement op saldo en vrije keuze dagen
Beste antwoord door Tochjo
Het klassieke Dal Voordeel-abonnement (reizen op saldo) is ook in het eerste jaar al maandelijks opzegbaar. Zie artikel 5.2 van de productvoorwaarden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.