Hi, I have a problem about the payment about the NS flex. Right now I do not have a Dutch bank card, I applied a NS flex, so my friend paid it for my first NS flex. I am worried whether my friend will auto-pay my next month bill of the NS flex. If so, how to change it?
beantwoord
About the payment for the NS flex
Beste antwoord door Daniël NS
Hey cl li. Welcome to the NS Community.
Your friend will end up paying for the next payment if you don't adjust it before it's due.
You can adjust your IBAN at any time in your Mijn NS account if you now have a Dutch IBAN. If you don't have one yet, you'd have to request to get it adjusted by contacting our Customer Service.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.