Ik heb op 15 juni met de verkeerde ov kaart ingecheckt. Hierdoor heb ik op het eind station dus in en uitgecheckt waardoor ik nu 20 euro extra op mijn traject vrij abonnement factuur krijg! Niemand kan me fatsoenlijk helpen en jullie zijn telefonisch zo druk dat ik werd opgehangen. Ik wil graag hulp! Ik betaal heel veel voor mijn abonnement en wil hulp. Ook wil ik mijn traject stopzetten in de vakantie. HELP
beantwoord
Restitutie aanvraag? Klantenservice niet te bereiken
Beste antwoord door Thom
U kunt uw Trajectvrij stopzetten als u het meer dan een maand heeft. Feitelijk verandert u dan Trajectvrij in Flex basis en dan heeft u geen abonnementskosten. Als u binnen een maand weer Trajectvrij wilt, moet dat even via Klantenservice. Na een maand kan het snel via de site.
Klantenservice is zwaar overbelast. Het is even een fact of life dat het langer duurt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.