Gisteren heb ik mijn abonnement van flex met achteraf betalen gewijzigd naar een abonnement traject vrij. Hierover een bevestiging ontvangen van NS en al een factuur dat het wordt afgeschreven. Maar als ik in check staat er nog steeds mijn oude abonnement. En bij een automaat kan ik ook geen product ophalen. En daar staat nog steeds het flex abonnement, terwijl in mijn NS wel traject vrij staat. Hoe kan dit worden opgelost. Niet dat ik straks dubbel betaal voor twee abonnementen
beantwoord
abonnement wijzigen
Beste antwoord door JurgenH
Als je al een NS Flex abonnement had, dan klopt het dat je niets bij de automaat hoeft aan te passen. De wijziging gaat namelijk direct in.
Het klopt dat je op de automaat niet kan zien welk NS Flex abonnement je hebt. Hier zal namelijk altijd NS Flex blijven staan (reizen op rekening) ongeacht het abonnement.
Als je inlogt op Mijn NS kun je zien welk NS Flex abonnement er op dit moment ingesteld staat.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.