Ik heb zojuist mijn NS Flex abonnement beëindigd, maar krijg nu een mail dat ik dat alleen bij een kaartautomaat met de kaart definitief kan maken.
Ik heb de OV-chipkaart niet meer, dus dat kan niet.
Graag wil ik dat jullie het beëindigen alsnog definitief maken.
Beste antwoord door Lorena NS
Hi WoestijnTrein,
Als je de kaart pas hebt laten blokkeren nadat je het abonnement hebt beëindigd, is dat niet voldoende. In de e-mail die jou gestuurd is, staat tot wanneer je langs de automaat kan (dit zou binnen een maand moeten zijn). Wanneer deze periode is verstreken, kun je contact opnemen met de klantenservice om de beëindiging goed te verwerken. Als het goed is, heb je nu al wel NS Flex basis, dus dat scheelt weer maandelijkse kosten.
Als je de kaart pas hebt laten blokkeren nadat je het abonnement hebt beëindigd, is dat niet voldoende. In de e-mail die jou gestuurd is, staat tot wanneer je langs de automaat kan (dit zou binnen een maand moeten zijn). Wanneer deze periode is verstreken, kun je contact opnemen met de klantenservice om de beëindiging goed te verwerken. Als het goed is, heb je nu al wel NS Flex basis, dus dat scheelt weer maandelijkse kosten.
Na het blokkeren van een kaart via OV-chipkaart (zonder vervanging voor 11 euro) volstaat contact met de NS Klantenservice om een abonnement per direct te beëindigen. Daar hoef je geen maand mee te wachten.
Voor een Flex abonnement op een nieuwe kaart moet je vooral niet kiezen voor Flex Basis of Weekend Voordeel, want dat kost je 10 euro inschrijfkosten.
Kies dan minimaal voor Dal Voordeel (t/m 5 maart de eerste 3 maanden voor € 2,50 i.p.v. € 5,60). Een nieuwe kaart bij Flex is gratis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.