Skip to main content
beantwoord

keuzedagen


LS,

Vandaag een brief ontvangen over de keuzedagen.

Helaas zaten de kaartjes er niet in.

Brief was dicht dus niet geopend.

Uit de reacties, lees ik dat de keuzedagen nog worden nagestuurd.

Met vriendelijke groet,

  1. van der Linden.

Beste antwoord door Henkpeetersen

Is al eerder een topic over geweest. Ja ik snap nog steeds heel goed dat het zo druk bij de klantenservice van NS is.

 

https://community.ns.nl/abonnementen-2/brief-zonder-de-papieren-keuzedagen-80201

 

Bekijk origineel

5 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1416 reacties
  • 7 juni 2023

Goedenavond spoor82. Welkom bij de NS Community.

We kunnen hier niet je producten inzien, ik kan je dus ook niet een idee geven wat de status is van je product. Ik raad je aan om contact op te leggen met de klantenservice om dit na te laten kijken.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13598 reacties
  • 7 juni 2023

Het klopt dat er enveloppen verstuurd zijn zonder de papieren keuzedagen die daar in hadden moeten zitten. Er zou een tekort geweest zijn aan papieren keuzedagen. Ik raad je toch aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat ze op de hoogte zijn dat jij niets ontvangen hebt en ze na kunnen sturen.

 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16622 reacties
  • 7 juni 2023

Ik mag toch hopen dat NS zelf wel weet welke abonnementhouders geen papieren Keuzedagen hebben ontvangen en aan wie ze die dus moeten nasturen? Plus dat ik het nogal onbegrijpelijk vind dat NS die klanten zelf niet op wat voor manier dan ook laat weten dat en waarom er geen papieren Keuzedagen zijn meegestuurd met de brief over de Keuzedagen. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3795 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2023

Is al eerder een topic over geweest. Ja ik snap nog steeds heel goed dat het zo druk bij de klantenservice van NS is.

 

https://community.ns.nl/abonnementen-2/brief-zonder-de-papieren-keuzedagen-80201

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30242 reacties
  • 7 juni 2023
Henkpeetersen schreef:

Is al eerder een topic over geweest. Ja ik snap nog steeds heel goed dat het zo druk bij de klantenservice van NS is.

En dat mag een (nieuw) Community lid dan hier even komen melden? 

Leuk dat wij het weten dan, maar al die reizigers met papieren Keuzedagen dan even een berichtje sturen?

Nee, AVG en zo… dus jammer voor @Thom en zo maar je krijgt ze wel nagestuurd… ooit.


Reageer