Ik wil mijn Flex dalvrij abonnement terugbrengen naar Flex basis wegens werkzaamheden aan het spoor. Maar klantenservice wil geen coulance toepassen mbt werkzaamheden aan het spoor. Dit is al 1x eerder toegepast maar daar wordt nu niet meer op gereageerd omdat men zich keihard aan de wijzigingstermijn vasthoud. Ook door vervangend vervoer geen vergoeding mogelijk maar deze busdienst is niet te doen in combi met de verantwoordelijkheid van mijn beroep ivm extreem vroeg opstaan en lange diensten. Start werk 6.30 uur en bustijd 4.37 dus om 4.15 opstaan. Dit kan echt niet met een eindtijd van 16.00 en om 17.45 weer op station Grootebroek. Totaal 13,5 uur werkdag plus reistijd is niet te doen. Dus ik betaal en een zinloos abonnement plus eigen vervoer om vliegtuigen technisch veilig te laten vertrekken. Dus NS bedankt als ik een fatale fout maak volgende week.
beantwoord
Geen vergoeding of abonnement wijzigen tijdens werkzaamheden aan het spoor.
Beste antwoord door MoDe
Flex kan na 30 dagen gewijzigd worden. Als je het trajectabonnement nog geen 30 dagen hebt dan kun je deze nog niet wijzigen naar basis. NS geeft geen vergoeding tijdens werkzaamheden als je geen gebruik wenst te maken van door NS aangeboden alternatief vervoer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.