Skip to main content
beantwoord

Je kunt momenteel jouw NS Flex abonnement niet wijzigen, omdat het abonnement is beëindigd

  • 12 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 560 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Je kunt momenteel jouw NS Flex abonnement niet wijzigen, omdat het abonnement is beëindigd. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met NS klantenservice.

Beste antwoord door danhub

U kunt de klantenservice van NS contacteren via telefoon, chat, Twitter/X of Facebook. Op deze community kunnen we niet bij uw gegevens en u hier niet mee helpen.

Bekijk origineel

3 reacties

  • Reisleider**
  • 214 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2023

U kunt de klantenservice van NS contacteren via telefoon, chat, Twitter/X of Facebook. Op deze community kunnen we niet bij uw gegevens en u hier niet mee helpen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2023

Klantenservice vertelde mij dat ik 30 dagen moest wachten!!


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30246 reacties
  • 15 oktober 2023

Vreemd, maar ik neem aan dat het abonnement is beëindigd wegens een betalingsachterstand?

Dan zou je (kort) na het voldoen van de betaling aan het incassobureau gewoon een ‘schone lei’ moeten hebben, en opnieuw een Flex abonnement kunnen afsluiten.


Reageer