Skip to main content
beantwoord

Nieuwe OV kaart niet tijdig ontvangen

  • 15 november 2023
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

-

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi jmfaber,

De kosten van de treinreis kun je terugvragen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

De kosten van de OV-chipkaart kun je terugvragen bij de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Zie ook de reactie van NS op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/ov-chipkaart-verlopen.html
Door een technische fout heeft een grote groep klanten de afgelopen maanden niet op tijd bericht gekregen over het verlopen van hun OV-chipkaart.
Blijkbaar is het probleem dus nog steeds niet geheel verholpen.

Bekijk origineel

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 15 november 2023

Hoi jmfaber,

De kosten van de treinreis kun je terugvragen via https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html

De kosten van de OV-chipkaart kun je terugvragen bij de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Zie ook de reactie van NS op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/ov-chipkaart-verlopen.html
Door een technische fout heeft een grote groep klanten de afgelopen maanden niet op tijd bericht gekregen over het verlopen van hun OV-chipkaart.
Blijkbaar is het probleem dus nog steeds niet geheel verholpen.


Reageer