keuzedagen niet zichtbaar op ov kaart, wel op mijn ns, gebeld met de klantenservice, staan er wel op zegt ze, kan verder niks doen, op station gevraagd bij servicebalie, nee staan niet op je kaart, en nu?
beantwoord
keuzedagen niet zichtbaar op ov kaart, wel op mijn ns, gebeld met de klantenservice, staan er wel op zegt ze, kan verder niks doen, op station gevraagd bij servicebalie, nee staan niet op je kaart, en nu?
ik heb een dalabonnement en keuzedagen, heb in september een nieuwe ov kaart gehad en daar gaat het volgens mij fout, abonnement staat er wel op keuzedagen niet, krijg ook geen mail meer dat de keuzedag opgehaald kan worden, gebeld met de klantenservice staan er wel op zegt ze, bij mijn ns zie ik ze ook ja, maar op het station kan dezegen bij de servicebalie ze ook niet vinden, bel maar met de klantenservice, ja,ja
wie gaat dit nu oplossen
Beste antwoord door MoDe
Frustratie schreef:
Dank voor jullie reacties, ik reis al vele jaren met de trein met keuzedagen, weet hoe het werkt, maar helaas
Jammer dat er niemand bij de ns eens reageert en het oplost, je bent een roepende in de woestijn, op het station konden ze ook niks, ik begrijp niet hoe dit bedrijf werkt
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier niet bij klantgegevens en niet zien wat precies het probleem is. Daarvoor zul je toch echt via andere kanalen contact moeten opnemen met de klantenservice.
Keuzedagen moet je eerst ophalen bij een automaat om ze op de kaart te zetten, die staan niet automatisch op de kaart. Je kunt op de automaat zien of er 1 klaar staat.
Wanneer je na december 2022 een nieuw abonnement hebt genomen of het afgelopen jaar een abonnement hebt verlengd, dan heb je 7 keuzedagen in 1x gekregen. Je krijgt daar alleen bij verlenging een overzicht van.
Keuzedagen moet je eerst ophalen bij een automaat om ze op de kaart te zetten, die staan niet automatisch op de kaart. Je kunt op de automaat zien of er 1 klaar staat.
Ik neem aan dat @Frustratie wel weet hoe het ophalen van een Keuzedag werkt, met name omdat hij/zij gewend was om de tweemaandelijkse mails te krijgen. Dat geeft aan dat hij/zij al langer van Keuzedagen gebruik maakt.
Aan het proces van ophalen is niets of weinig veranderd, behalve dat er tegenwoordig maar één Keuzedag klaar staat om op te halen?
Keuzedagen moet je eerst ophalen bij een automaat om ze op de kaart te zetten, die staan niet automatisch op de kaart. Je kunt op de automaat zien of er 1 klaar staat.
Ik neem aan dat @Frustratie wel weet hoe het ophalen van een Keuzedag werkt, met name omdat hij/zij gewend was om de tweemaandelijkse mails te krijgen. Dat geeft aan dat hij/zij al langer van Keuzedagen gebruik maakt.
Aan het proces van ophalen is niets of weinig veranderd, behalve dat er tegenwoordig maar één Keuzedag klaar staat om op te halen?
Wanneer er 7 keuzedagen tegelijk worden uitgegeven, dus niet 2 maandelijks, dan kun je er maar 1 tegelijk ophalen. De volgende komt pas klaar te staan als degene op de kaart verbruikt is.
TS heeft over keuzedagen die niet op de kaart staan. Keuzedagen staan pas op de kaart als ze opgehaald zijn. Als er niets klaar staat dan is of de laatste klaarstaande keuzedag verbruikt of er gaat iets mis.
Misschien kan TS iets verduidelijken? Of hij bedoelt dat er niets klaarstaat of dat hij iets opgehaald heeft maar dat deze niet op de kaart staat. Keuzedagen die op de oude kaart gezet waren, gaan voor zover ik begrepen heb niet over bij kaartvernieuwing.
TS zal toch bij de klantenservice moeten zijn. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens en dit niet oplossen.
Dank voor jullie reacties, ik reis al vele jaren met de trein met keuzedagen, weet hoe het werkt, maar helaas
Jammer dat er niemand bij de ns eens reageert en het oplost, je bent een roepende in de woestijn, op het station konden ze ook niks, ik begrijp niet hoe dit bedrijf werkt
Dank voor jullie reacties, ik reis al vele jaren met de trein met keuzedagen, weet hoe het werkt, maar helaas
Jammer dat er niemand bij de ns eens reageert en het oplost, je bent een roepende in de woestijn, op het station konden ze ook niks, ik begrijp niet hoe dit bedrijf werkt
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier niet bij klantgegevens en niet zien wat precies het probleem is. Daarvoor zul je toch echt via andere kanalen contact moeten opnemen met de klantenservice.
deze week weer alle moed bij elkaar geraapt, koffie erbij en de klantenservice bellen
kreeg dit keer een hele aardige jonge dame die meekeek en…...me gelijk gaf, inderdaad de keuzedagen stonden niet op mijn kaart, ze heeft een melding gemaakt naar de onderhoudsafdeling en na twee dagen kreeg ik een mail dat de keuzedagen er op stonden
naar het station en inderdaad, halleluja
daarna kreeg ik nog een email van de ns
nou dit wilde ik toch even melden, er werken dus af en toe mensen die echt kijken en dingen voor je oplossen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.