Het abonnement moet automatisch in rekening worden gebracht. Er was geen geld om de rekening te betalen. Ik betaalde, stuurde het de volgende dag naar IBAN en vermeldde in de beschrijving alleen de factuurnummers. Een uur later kreeg ik een brief waarin stond dat ik moest betalen, maar bij de beschrijving ervan vermeldde ik facturen, maar deze werden naar de juiste bankrekening gestuurd, ik had een ander factuurnummer moeten vermelden. maar de Ayban bank en het aangegeven bedrijf hebben gelijk. maar ik heb vóór de opzegtermijn betaald en de factuur staat in de beschrijving. De betaling is naar de juiste rekening verzonden, maar het feit staat in de beschrijving, ik heb een betalingsbewijs. Gaat de betaling van mijn abonnement door als ik facturen heb aangegeven die automatisch afgeschreven hadden moeten worden?
beantwoord
betaling
Beste antwoord door Tochjo
Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Die kan zien wat de status van uw betalingen en uw abonnement is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.