Tijdens mijn vakantie is mijn OV chipkaart blijkbaar verlopen. Ondanks dat ik een Dalvoordeel abonnement heb en de NS beloofd abonnementshouders tijdig een nieuwe kaart op te sturen heb ik geen nieuwe kaart ontvangen, dus die heb ik zelf aangevraagd nu. Als echte TreinMan wil ik natuurlijk treinreizen, ook al heb ik de nieuwe kaart nog niet. En wel met Dalvoordeel, hier betaal ik ondertussen uiteraard vrolijk voor door. Het is echter onmogelijk in de NS app of in de automaat een kaartje met 40% korting te kopen met de reden 'Dalvoordeel'. Ik reis dus nu in daluren zonder het voordeel waar ik voor betaal, omdat de NS heeft verzuimd zich aan haar eigen afspraken te houden en mij tijdig een vervangende kaart te sturen. Hier baal ik van. Los hiervan slaat het wat mij betreft overigens nergens op om een prima functionerende OV chipkaart kunstmatig te laten verlopen na 5 jaar en deze vervolgens te vervangen met een chipkaart met identieke technologie erin.
beantwoord
Geen Dalvoordeel mogelijk in afwachting van nieuwe OV chipkaart
Beste antwoord door Laura NS
Vervelend dat het mis is gelopen met je nieuwe OV-chipkaart. Heb je al contact gehad met onze klanteNService? Je hebt recht op de 40% korting, dus die moet je dan ook gewoon krijgen. ;)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.