Omdat ik een half jaar in het buitenland ben wil il mijn Flex Voordeel abonnement wijzigen naar een Flex Basis. Als ik ben ingelogd en de gegevens en gewenste wijziging invul krijg ik steeds de melding: “De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.”
Maar ik ben al ingelogd en aan het wijzigen.
De kaart is een OV-Chipkaart van de NS. (met het logo van de NS)
Beste antwoord door Floor NS
Hi Rinzooi! Welkom bij de NS Community.
Zoals Thom aangeeft is het van belang dat je de juiste website gebruikt om jouw NS abonnement te wijzigen. Een NS abonnement wijzigen kan enkel via jouw Mijn NS-account of via de Klantenservice. Dit kan niet via de website van OV-chipkaart. Mocht je nog steeds een foutmelding krijgen via jouw Mijn NS-account, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice.
Zoals Thom aangeeft is het van belang dat je de juiste website gebruikt om jouw NS abonnement te wijzigen. Een NS abonnement wijzigen kan enkel via jouw Mijn NS-account of via de Klantenservice. Dit kan niet via de website van OV-chipkaart. Mocht je nog steeds een foutmelding krijgen via jouw Mijn NS-account, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice.
Omdat ik een half jaar in het buitenland ben wil il mijn Flex Voordeel abonnement wijzigen naar een Flex Basis. Als ik ben ingelogd en de gegevens en gewenste wijziging invul krijg ik steeds de melding: “De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.”
Maar ik ben al ingelogd en aan het wijzigen.
De kaart is een OV-Chipkaart van de NS. (met het logo van de NS)
Vreemde foutmelding wel. Wat zou je immers aan de kaart moeten wijzigen?
Ik kreeg die melding ook ooit, waarbij de die eigenlijk veroorzaakt werd doordat ik niet de contracthouder was dus dat ik als deze (persoon) zou moest inloggen om iets te wijzigen
Heb je geen meerdere Mijn NS accounts? Dan via de Klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.