Skip to main content
beantwoord

FLEX abonnement wijzigen

  • 10 februari 2025
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Omdat ik een half jaar in het buitenland ben wil il mijn Flex Voordeel abonnement wijzigen naar een Flex Basis. Als ik ben ingelogd en de gegevens en gewenste wijziging invul krijg ik steeds de melding: “De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.” 

Maar ik ben al ingelogd en aan het wijzigen. 

De kaart is een OV-Chipkaart van de NS. (met het logo van de NS)

Beste antwoord door Floor NS

Hi Rinzooi! Welkom bij de NS Community. 

 

Zoals Thom aangeeft is het van belang dat je de juiste website gebruikt om jouw NS abonnement te wijzigen. Een NS abonnement wijzigen kan enkel via jouw Mijn NS-account of via de Klantenservice. Dit kan niet via de website van OV-chipkaart. Mocht je nog steeds een foutmelding krijgen via jouw Mijn NS-account, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice. 

Bekijk origineel

5 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25144 reacties
  • 10 februari 2025

Bent u ingelogd bij NS of bij OV chipcard? Via Mijn NS moet het lukken: er is geen storing. Soms helpt het een andere browser te gebruiken.


Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 268 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Hi Rinzooi! Welkom bij de NS Community. 

 

Zoals Thom aangeeft is het van belang dat je de juiste website gebruikt om jouw NS abonnement te wijzigen. Een NS abonnement wijzigen kan enkel via jouw Mijn NS-account of via de Klantenservice. Dit kan niet via de website van OV-chipkaart. Mocht je nog steeds een foutmelding krijgen via jouw Mijn NS-account, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice. 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30181 reacties
  • 10 februari 2025

Als je al NS Flex hebt zou het gewoon moeten lukken via https://www.ns.nl/abonnementen/basis/opties

 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2678 reacties
  • 11 februari 2025
Rinzooi schreef:

Omdat ik een half jaar in het buitenland ben wil il mijn Flex Voordeel abonnement wijzigen naar een Flex Basis. Als ik ben ingelogd en de gegevens en gewenste wijziging invul krijg ik steeds de melding: “De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen.” 

Maar ik ben al ingelogd en aan het wijzigen. 

De kaart is een OV-Chipkaart van de NS. (met het logo van de NS)

Vreemde foutmelding wel. Wat zou je immers aan de kaart moeten wijzigen?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30181 reacties
  • 11 februari 2025

Ik kreeg die melding ook ooit, waarbij de die eigenlijk veroorzaakt werd doordat ik niet de contracthouder was dus dat ik als deze (persoon) zou moest inloggen om iets te wijzigen

Heb je geen meerdere Mijn NS accounts? Dan via de Klantenservice.


Reageer