Skip to main content
beantwoord

Onduidelijke laatste zin op factuur.

Goedendag,

Ik bekijk mijn facturen eens aandachtig en op de tweede pagina staat bij iedere factuur die ik kan inzien: “In deze factuurperiode is deze kaart niet gebruikt.” En dat terwijl ik bijna dagelijks reis.

Om welke reden staat dit er??

Vriendelijke groet, Johannes

Beste antwoord door Daniel

Wellicht reist TS nog op saldo. Bij mij, met WeekendVrij op saldo, staat die zin namelijk ook op elke factuur voor het abonnement.

Bekijk origineel

3 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29930 reacties
  • 14 maart 2025

Welkom bij de NS Community!

Dat is wel vreemd, maar staan je reizen er wel op? Controleer vooral het kaartnummer, dat staat er boven.

Misschien heb je meerdere accounts (en kaarten), of betaal je voor iemand anders als contracthouder (bijv. een kind)?

Je moet in ieder geval inloggen in Mijn NS met als gebruikersnaam het e-mailadres waar de factuur-notificaties op binnenkomen.

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 1627 reacties
  • 14 maart 2025

Ik had precies hetzelfde met mijn factuur.

In mijn geval bleek het een tussentijdse extra betaling.

Blijkbaar waren daar de reizen die ik daarna gemaakt had nog niet meegenomen, of worden die enkel bij de volgende maandelijkse betaling alsnog verwerkt. Daar staan dan wel weer mijn reizen. Maar ook niet altijd zoals ik nu kan zien.

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 2025 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Wellicht reist TS nog op saldo. Bij mij, met WeekendVrij op saldo, staat die zin namelijk ook op elke factuur voor het abonnement.

Reageer