IK krijg een rekening in de bus voor mijn flex abonnement.
Ik heb deze reeds voldaan op 1 maart 2024
IK heb ook al een mail gestuurd naar ns online ik kon geen andere mailadres van jullie vinden om naar te communiceren.
In deze mail heb ik mijn betaalbewijs vermeld
Beste antwoord door Thom
NS heeft geen mailadres. U moet contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Dat gaat het meest zoefzoef.
We weten hier hoe de haasjes lopen.;-)
Normaal gaat dit automatisch, mogelijk heeft u anders betaald dan vooraf aangegeven, maar dat kunnen we vanuit hier niet beoordelen. Wij zijn medereizigers en kunnen niet bij uw gegevens.
NS heeft geen mailadres. U moet contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Dat gaat het meest zoefzoef.
We weten hier hoe de haasjes lopen.;-)
Normaal gaat dit automatisch, mogelijk heeft u anders betaald dan vooraf aangegeven, maar dat kunnen we vanuit hier niet beoordelen. Wij zijn medereizigers en kunnen niet bij uw gegevens.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.