in en uitchecken pushberichten werkt al een paar weken niet.
contact klantensupport komt er niet uit
als in incheck kreeg ik een email dat ik ben ingecheckt maar nu niet meer
geldt ook bij uitchecken.
advies is om opnieuw ns app installeren maar dat hielp ook niet,
Gaat om samsung20 plus telefoon en een flex abonnement.
Beste antwoord door Robert B
Dat die meldingen niet (goed) werken is een bekend probleem, soms krijg je er geen en soms na een incheck binnen een paar minuten meerdere berichten dat je vergeten bent uit te checken.
Je zou ze nog een keer uit en weer aan kunnen zetten in de app. Berichten per e-mail krijg je volgens mij bij vergeten uitcheck na langere tijd, dat is iets anders dan die pushberichten.
Via Meer - Instellingen in de app kan je wel een testbericht versturen, werkt dat wel?
Hallo Bergman arnhem en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat je geen mails meer krijgt betreffende het inchecken. Heb je iets gewijzigd zoals je abonnement? Ik ben bang dat ik ook geen oplossing kan aanbieden, maar wellicht heeft iemand binnen de community hetzelfde gehad die wel weet wat te doen.
Dat die meldingen niet (goed) werken is een bekend probleem, soms krijg je er geen en soms na een incheck binnen een paar minuten meerdere berichten dat je vergeten bent uit te checken.
Je zou ze nog een keer uit en weer aan kunnen zetten in de app. Berichten per e-mail krijg je volgens mij bij vergeten uitcheck na langere tijd, dat is iets anders dan die pushberichten.
Via Meer - Instellingen in de app kan je wel een testbericht versturen, werkt dat wel?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.