Ik heb een weekendvrij studentov en 100%korting op een traject in België (Hazeldonk-grens - Zone Antwerpen). Ik koop vaak een ticket doordeweeks met 40% korting op het traject in Nederland omdat ik niet altijd lessen op maandag of vrijdag heb. Normaal bedraagt een ticket dan €14,20 en dan reis ik met de Eurocity. Als ik nu echter doorklik op de reis en bij de knop 'gegevens invullen' kom, krijg ik ineens een error met dat het ticket ineens duurder uitvalt (zie afbeelding).

Vervolgens zegt hij dus dat mijn 40% korting ongeldig is in de trein. Echter staat op de ns website dat deze qel gewoon geldig zou moeten zijn. Ik snap niet waarom de tickets ineens duurder uitvallen.
Ik heb dus afgelopen maandag ook een ticket met de verhoogde prijs van €21,20 moeten kopen. Ik had die dag geen andere keuze want ik moest naar Antwerpen, maar had dus verwacht dat een ticket €14,20 zou zijn (zoals voorheen ook al het geval was). Mijn 40% korting zou aan alle voorwaarden voldoen zoals op de website vermeld staan (full-flex, na 9:00 reizen, Eurocity). Kan ik mijn geld terug vragen bij ns omdat er geen reden is dat mijn kortingskaart niet geldig zou zijn?
Weet iemand wat hier aan de hand is?