Ik wil deze zomer een keer met de trein naar München. Er zou vanaf dienstregeling 2025 1x per dag een directe trein Amsterdam - Utrecht- Arnhem (of via Den Bosch) - Keulen - München rijden. Die zie ik op sommige data ook inderdaad staan, maar soms ook niet en de planner geeft dan een overstap in Frankfurt en soms ook eentje extra in Neurenberg.... Er zijn natuurlijk veel werkzaamheden.... maar ik mis een soort van eenvoudig totaaloverzicht wanneer de directe trein vanuit Amsterdam of Utrecht naar München dit jaar wél vanuit Nederland de complete route rijdt. Want als het even kan, plan ik die reis op een dag dat de treinverbinding vanuit Nederland direct is. Het is nogal onoverzichtelijk allemaal.... van de site van NS International word ik niks wijzer.... of ik kijk ergens overheen...?
beantwoord
Directe trein naar München
Beste antwoord door Bemined
Van 17 april t/m 6 juni rijdt deze trein niet verder dan Stuttgart vanwege werkzaamheden in Duitsland. De reisplanner van de DB is vaak iets informatiever, als je daar op een trein klikt krijg je details te zien over op welke dagen die rijdt volgens de getoonde dienstregeling.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.