Skip to main content
beantwoord

inloggen ns app na update

  • 12 januari 2024
  • 3 reacties
  • 821 Bekeken

Na recente update van de NS app naar versie 7.68.2.2 zijn er meerdere functies in de app die niet meer werken. Ook kan ik niet meer inloggen naar Mijn NS in de app, want na invoering van gebr. naam en ww staat er “access denied to this server”. Heeft iemand een antwoord?

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Vingerhoeds

Als het goed is, kun je jouw reizen nu inzien onder ‘bewaard'. Of je zou ze hier opnieuw aan kunnen toevoegen. De issues van het inloggen en de details en instellingen van bepaalde reizen kun je het beste melden via de app zelf bij Meer > Hulp > NS- App > Contact met app support. Zo kunnen ze direct inzien om welke versie en telefoon het gaat om dit probleem op te lossen.

Bekijk origineel

Tomas NS
  • Oud Moderator
  • 12 januari 2024

Hoi Vingerhoeds en welkom bij onze Community.

Da's gek, ik heb dit ook even geprobeerd en ik heb nergens last van. Heb je de app al eens opnieuw geinstalleerd?


  • Op het juiste spoor
  • 13 januari 2024

Ook na opnieuw installeren van de app blijven er functies onmogelijk. Bijv. bij n bepaalde treinreis kan ik geen verdere details zien of instellingen veranderen. Ook is de categorie Mijn Reizen verdwenen. En kan ik niet inloggen op Mijn NS


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 13 januari 2024

Hey Vingerhoeds

Als het goed is, kun je jouw reizen nu inzien onder ‘bewaard'. Of je zou ze hier opnieuw aan kunnen toevoegen. De issues van het inloggen en de details en instellingen van bepaalde reizen kun je het beste melden via de app zelf bij Meer > Hulp > NS- App > Contact met app support. Zo kunnen ze direct inzien om welke versie en telefoon het gaat om dit probleem op te lossen.


Reageer