Skip to main content
beantwoord

fietsabonnement stopzetten


Hoe zet ik mijn ns fiets abonnement stop?

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Als je niet meer wilt dat er met je kaart OV-fietsen gehuurd kunnen worden dan kan je dat regelen via de Klantenservice (telefoon, chat, social media), óók als je NS Flex hebt.

Bekijk origineel

5 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30118 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2023

Welkom bij de NS Community!

Als je niet meer wilt dat er met je kaart OV-fietsen gehuurd kunnen worden dan kan je dat regelen via de Klantenservice (telefoon, chat, social media), óók als je NS Flex hebt.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 7 september 2023

Ik heb mijn fietsabonnement opgezegd en ontvang nu toch een faktuur.


Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13146 reacties
  • 7 september 2023

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16567 reacties
  • 7 september 2023

Had je misschien tussen je vorige factuur en het stopzetten nog een fiets gehuurd? Dan wordt dat natuurlijk nog wel gefactureerd. Wat staat er precies op de (specificatie van de) factuur? Zijn het echt OV-fietskosten of reiskosten met trein of overig openbaar vervoer?


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30118 reacties
  • 7 september 2023

Het zou nog om een stallingsabonnement kunnen gaan… 

 


Reageer