Skip to main content

ov chipcart


 
Ik heb een kaart aangevraagd en het abonnement 8 dagen geleden betaald، en ik wil wanneer de kaart op mijn adres zal aankomen

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 29 januari 2022

Dat zult u aan de klantenservice moeten vragen.


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 29 januari 2022

030 7515155 is het nummer. Chat kan ook, en is doorgaans sneller: Klantenservice. Uw kaart had er al moeten zijn.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 29 januari 2022

Had er al moeten zijn-5 werkdagen is de norm. MAAR er zijn de laatste week wel wat meer meldingen van te laat of nog niet ontvangen. Als je ook een betaald ABO erop had besteld, dan is er een regeling dat je daardoor gemaakte reiskosten kan terugkrijgen. Ik betwijfel sterk of die service je kan zeggen waar die kaart zich nu bevindt. In de krant stonden overigens ook van de week nogal wat artikels over post die al weken in sommige wijken niet bezorgd was


Reageer