Mijn OV-chipkaart werkt niet meer, ik kan niet meer in of uitchecken, ik ben er mee naar de klantenservice gegaan, zij konden hem ook niet meer uitlezen en mijn saldo (die ik vanmorgen nog opgeladen heb) ook niet op een nieuwe kaart zetten, ik heb daar wel een nieuwe kaart gekocht omdat de medewerkster zei dat ik mijn saldo gewoon via de website terug kan krijgen als ik mijn kaartnummer ingeef maar ik kan nergens vinden waar ik dat kan doen. Heeft iemand een idee hoe ik mijn geld terug krijg zonder een nieuwe kaart aan te vragen aangezien ik die al heb?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.