ik heb een vraag ivm weddenschap: wanneer je van Zaandam naar Maastricht rijdt moet in Zaandam inloggen maar wanneer in Maastricht niet uitlogt en direct terug rijdt naar Zaandam hoef je in Zaandam NIETS te betalen.
klopt dit?
weddenschap
Beste antwoord door Thom
Die weddenschap heeft u verloren. U moet in Maastricht uit- en inchecken en in Zaandam betaalt u een correctietarief dan wel uw geld bij de incheck bent u kwijt.
Bovendien krijgt u een boete van 50 euro als u terugreist uit Maastricht.
Los daarvan is het natuurlijk vooropgezet niet-afrekenen van uw reis en gewoon zwartrijden, vanaf Maastricht. U mag niet in de richting van de incheck terugreizen en u moet uiteraard eerst nog voor de reis naar Maastricht betalen - en dat gaat met een uitcheck op het eindpunt van uw reis.
U betaalt niet voor uw dienst van vervoer en het is hetzelfde als uw werkgever de door u gewerkte uren niet vergoed. Dan zou u terecht verontwaardigd zijn.
Denkt u nu werkelijk dat NS zo dom is dat dit nog waar kan zijn ook? Een dergelijke weddenschap is op zijn minst niet bijster handig, want die verliest u altijd. U zult deze vraag niet voor niets plaatsen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.