Skip to main content

Vervaldatum Ov Chipkaart

Hallo Ik ben mijn Ov chipkaart kwijtgeraakt en wil hem vervangen. Alleen dan heb ik een vervaldatum nodig. Aangezien er een studentenreisproduct opstaat verwijst NS mij door naar Ov chipkaart.nl alleen als ik bel krijg ik alleen een robot en geen persoon die mij kan helpen. 

6 reacties

• Koploper****
  • 20342 reacties
  • 22 mei 2024

NS staat hier inderdaad buiten want je hebt geen NS-abonbement. Dit al geprobeerd?

https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 22 mei 2024

Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13502 reacties
  • 22 mei 2024
Alessia_t schreef:

Ja ook al geprobeerd. Als ik mijn email en geboortedatum invoer zegt die dat hij geen kaart kan vinden

Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 22 mei 2024
MoDe schreef:
Alessia_t schreef:

Dan heb je blijkbaar geen account bij OV-chipkaart en wordt het lastig om de vervaldatum te achterhalen.

Kunnen ze dan ook niet met mijn kaartnummer achterhalen? Die weet ik namelijk wel

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 22 mei 2024

Ov kaart is gevonden! 

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16550 reacties
  • 22 mei 2024

Mooi dat die gevonden is. Maak dan gelijk een account aan bij OV-chipkaart zodat je een volgende keer, wanneer die echt kwijt is en niet meer gevonden wordt, de kaart wel kan blokkeren. 

Reageer