Skip to main content
beantwoord

ik heb geen ov chipcart gekregen

  • 9 september 2024
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb een week geleden een Ov-chipkaart besteld, maar heb deze nog steeds niet ontvangen, wat kan ik doen?

  

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Savelii en welkom bij de NS Community,


Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Mocht je ook een abonnement hebben besteld en deze zou vandaag of eerder in gaan dan kan je via onze klantenservice tijdelijk reisrecht aanvragen.​​​​​​

Bekijk origineel

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9 september 2024

Hallo Savelii en welkom bij de NS Community,


Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Hun telefoonnummer is 0900 - 0980. Mocht je ook een abonnement hebben besteld en deze zou vandaag of eerder in gaan dan kan je via onze klantenservice tijdelijk reisrecht aanvragen.​​​​​​


Reageer