Skip to main content
beantwoord

Geld terug bij gemiste uitcheck schiphol

  • 11 februari 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Ik ben vergeten uit te checken en met de retributie terug te vrgagen aangeklikt ‘spits’ maar ik reisde in de 6. Ik heb een dal abonnement dus dat is veel goedkoper. Hoe kan ik de NS contacteren om het recht te zetten?

Beste antwoord door BasReist

Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice: Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS

Dit is een forum met voornamelijk reizigers, en niemand hier heeft toegang tot je gegevens.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Reisleider*
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice: Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS

Dit is een forum met voornamelijk reizigers, en niemand hier heeft toegang tot je gegevens.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • 11 februari 2025

NS klantenservice is telefonisch, via X, Facebook of chat te bereiken.


Reageer