Ik ben vergeten uit te checken en met de retributie terug te vrgagen aangeklikt ‘spits’ maar ik reisde in de 6. Ik heb een dal abonnement dus dat is veel goedkoper. Hoe kan ik de NS contacteren om het recht te zetten?
beantwoord
Geld terug bij gemiste uitcheck schiphol
Beste antwoord door BasReist
Je kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice: Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS
Dit is een forum met voornamelijk reizigers, en niemand hier heeft toegang tot je gegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.