Ik had dus een individuele fietsKLUIS op station Obdam (€109 per jaar + €40 borg)
Het bedrijf waar ik werk verhuist van Obdam naar Heerhugowaard.
Daar neem ik een abonnement op de gezamenlijke fietsenSTALLING (€60 per jaar)
De kluis zeg ik op via een restitutie formulier met bijgaand de sleutel via de post naar NS Fiets B.V.
Vervolgens krijg ik van de NS een "noreply" mail waarin het abonnement op de stalling in Heerhugowaard wordt beëindigd per 18 oktober en dat ik nog €55 euro terug ga ontvangen.
Liever had ik de kluis beëindigd zien worden met gedeeltelijke restitutie omdat ik deze maar iets van 3 maanden heb gebruikt. Plus de borg voor de sleutel uiteraard.
Alleen is de NS Klantenservice verre van dag en nacht aanspreekbaar. Het enige wat je hoort is een vriendelijke stem die zegt dat het momenteel erg druk is. En dat momenteel duurt nu al dagen.
Wellicht kan de community mij helpen.
beantwoord
Ik wil mijn geld terug! (lekker pakkende titel toch)
Beste antwoord door Maxime NS
Via onze site is te vinden hoeveel geld je terugkrijgt bij het opzeggen van je fietskluis abonnement. Daar is via onze klantenservice of community niet meer van te maken. Doordat het erg druk is de laatste tijd kan het inderdaad even duren voordat je iemand aan de lijn hebt wanneer je belt, excuses voor het ongemak.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.