12 euro voor reizen zonder inchecken ik denk dat ergens is het misgegaan. In alle jaren dat ik reis, volgens mij nog nooit zoiets is gebeurd.
Kan dat gecorrigeerd worden.
Ik hoor heel graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Ausra
Beste antwoord door Momo
12 euro is het correctietarief voor een gemiste in/uitcheck met 40% korting. U zult dan inderdaad ergens vergeten zijn in of uit te checken. Dat is als het goed is terug te zien in de reishistorie. Voor correctie kunt u contact opnemen met de klantenservice.
12 euro is het correctietarief voor een gemiste in/uitcheck met 40% korting. U zult dan inderdaad ergens vergeten zijn in of uit te checken. Dat is als het goed is terug te zien in de reishistorie. Voor correctie kunt u contact opnemen met de klantenservice.
In je Mijn NS account kun je inderdaad nagaan wat er precies is gebeurd of misgegaan. Mocht het gecorrigeerd moeten worden dan kun je daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.