Skip to main content
beantwoord

12 euro voor teizen zonder inchekken


  • Op het juiste spoor

Ik heb een vraag over mijn laatste factuur.

12 euro voor reizen zonder inchecken ik denk dat ergens is het misgegaan. In alle jaren dat ik reis, volgens mij nog nooit zoiets is gebeurd.

Kan dat gecorrigeerd worden.

 

Ik hoor heel graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Ausra

Beste antwoord door Momo

12 euro is het correctietarief voor een gemiste in/uitcheck met 40% korting. U zult dan inderdaad ergens vergeten zijn in of uit te checken. Dat is als het goed is terug te zien in de reishistorie. Voor correctie kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Bekijk origineel

3 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4099 reacties
  • 15 juli 2022

Als het goed is kunt u dat nakijken op de reishistorie van uw account.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16567 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2022

12 euro is het correctietarief voor een gemiste in/uitcheck met 40% korting. U zult dan inderdaad ergens vergeten zijn in of uit te checken. Dat is als het goed is terug te zien in de reishistorie. Voor correctie kunt u contact opnemen met de klantenservice. 


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 6369 reacties
  • 15 juli 2022

Goedemiddag Aus en welkom bij de NS Community!

In je Mijn NS account kun je inderdaad nagaan wat er precies is gebeurd of misgegaan. Mocht het gecorrigeerd moeten worden dan kun je daarvoor contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').


Reageer