Sinds enige tijd zijn mijn keuzedagen niet meer zichtbaar op MIJNNS.
Vorige week daarover gebeld met de klantenservice (2x). Geen duidelijke antwoord gekregen; de bekende antwoorden van helpdesks (geen antwoord dus).
Het probleem lijkt al eerder aan de orde te zijn geweest lees ik.
Maar bij mij sinds kort niet meer zichtbaar. Ik zie lege vlakjes bij de keuzedagen, maar er staat niets in.
Zeer onhandig; je kunt niet even snel inzien wanneer je keuzedag bijvoorbeeld verloopt.
Dit is toch niet meer van deze tijd dat dit niet opgelost wordt anno 2023.
beantwoord
Zichtbaarheid keuzedagen op MIJNNS
Beste antwoord door MoDe
Ik.had hetzelfde probleem dat mijn producten en keuzedagen niet te zien waren. Behoorlijk lastig want zag pas later dat er niet 1 maar 2 keuzedagen bijna verliepen. Bij mij leek een nieuw account de oplossing. Ik weet niet of anderen met hetzelfde probleem uiteindelijk ook een nieuw account hebben gekregen als oplossing.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.