Ben geen veel reizer en gebruik Consumentenkaart weinig maar vind het lastig snel te zien wat ik heb gereisd of welk abonnement ik heb omdat alle kaarten (ook deze die al zijn afgesloten) worden gepresenteerd. Het 'lijkt’ erop alsof het onderscheid tussen actie en afgesloten wordt gemaakt met de kleur geel voor actieven en grijs voor passieven maar is niet helemaal waar want een pas waar ik wel op heb gereisd maar is vervangen, is toch geel gekleurd en vermeld reizen uit een verder verleden. Waarom maakt de app en de website na inloggen het onderscheid niet duidelijker (en begint 'ze’ bijvoorbeeld niet met een onderscheid actie en afgesloten - waarbij ik de voorkeur heb als actieven bovenaan staan en niet zoals nu onderaan door vermoedelijk het hogere nummer van de kaart)?
beantwoord
Waarom alle (oude) kaarten in je overzicht?
Beste antwoord door Henkpeetersen
Je kan je oude kaarten verwijderen door in het menu van MijnNS bij de chipkaart op de … (Drie Puntjes aan de rechterzijde) te klikken en daar de oude kaarten verwijderen.

Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.