Ik reis vandaag met de intercity van Maastricht naar Utrecht. Nu zijn er geplande werkzaamheden tussen Maastricht en Susteren, waar de intercity vandaag vertrekt. De ns bus gaat echter maar tot Sittard, daar moet je overstappen in de arrivabus naar Susteren, waar de NS trein wacht. Dit zal wel met rechten van de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben, maar is echt niet klantvriendelijk. Waarom kan de ns snelbus niet gewoon naar Susteren rijden en de arriva stopbus van Maastricht naar Susteren?
Waarom overstap met 2 bussen tussen Maastricht en Susteren
Beste antwoord door MoDe
Je geeft 1 richting aan.
Wat is dat nou weer voor antwoord? Je snapt zelf toch ook dat er ook mensen de andere kant op moeten? Of moet er voortaan vermeld worden, dat als er geen treinen rijden tussen Utrecht en Amersfoort, er ook geen treinen rijden tussen Amersfoort en Utrecht?
Ik snap dat wel maar ts geeft 1 richting aan en geen vv. Overigens heeft NS geen stoptreinen tussen Sittard en susteren vv dus lijkt mij dat dat meegewogen heeft om alleen bussen van Arriva daar in te zetten en nemen de meeste mensen tussen Sittard en Maastricht vv de NS trein dus logischer dat daar NS bussen rijden. Daarbij had Arriva al bussen rijden op traject Sittard-susteren vv dus zal dat logistiek lastiger te vervangen voor door bussen die het hele traject Maastricht-susteren vv rijden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.