Vandaag moest ik van Hoofddorp station naar Purmerend Weidevenne en zag op de ns app ‘s morgens dat er een defecte bovenleiding was. Veel reisadviesen in de ns app waren afgelast. Ik heb gewacht tot 13:00 uur en zag dat er na 15:00 uur weer volgens de app werd gereden door ns. Aangekomen op Hoofddorp station waren er veel mensen die richting schiphol moesten reizen maar op de reisborden werd de aankomst van de trein steeds uitgesteld en uitgesteld en er kwam maar geen trein. De omroepster riep om dat de trein zou komen maar die kwam niet. Na lang wachten besloten wij om bus 300 te nemen naar de Amsterdam Arena en daar de trein naar huis te pakken. Uiteindelijk met veel tijdverlies thuis gekomen. Wat ik mij nu afvraag is waar het mis gaat met de NS qua communicatie. Op de app word gesteld dat de trein gaat rijden en op het station ook maar op het laatst toch niet. Het zou prettig zijn van NS om haar klanten duidelijk te informeren zodat iedereen een andere reis kan plannnen.
beantwoord
Defecte bovenleiding: Schiphol Airport
Beste antwoord door Erryt NS
Wat naar dat je reis zo is verlopen. Meestal klopt de Reisplanner en de omroep op het station en in de trein wel. Helaas kan er altijd nog iets gebeuren waardoor een trein niet meer kan rijden. Dit is helemaal naar als dit bij treinen gebeurt die als eerste na een verstoring weer zouden gaan rijden. Dit heeft niets met de communicatie te maken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.