Ik heb een uur en twintig minuten geleden een treinkaartje via de NS-app gekocht maar ik heb tot nu toe de eticket nog niet ontvangen (niet als email en ook niet op de app).
beantwoord
NS app, mijn e-ticket niet ontvangen
Beste antwoord door Tochjo
U moet hiervoor even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.