Ik heb een los kaartje gekocht voor mijn vriend via de ns app en deze werkt niet. Hierop is een nieuw kaartje aangeschaft bij een automaat. Vervolgen heb ik contact opgenomen met de klantenservice om het niet werkende kaartje te laten annuleren en mijn geld terug te laten storten. De dame van de klantenservice was niet in staat te begrijpen wat het probleem was. Ze kon ondanks het tot 3 keer aan toe doorgeven van het ticketnummer het kaartje niet vinden en wilde vervolgens mijn persoonlijke gegevens zoals adres, geboortedatum en mijn volledige naam. Dit alles had niets te maken met het los gekochte kaartje via de ns app dat niet werkte. Na een hoop gedoe en tot 2 keer aan toe in de wacht te zijn gezet was volgens haar de enige oplossing een coupon te krijgen voor een volgde reis. Omdat het er niet op leek dat er een andere oplossing zou komen ben ik hiermee akkoord gegaan, waarna per direct door de dame van de klantenservice het gesprek werd beëindigt. Zonder verdere informatie over de coupon of überhaupt nog een enkel ander woord van deze dame. Ik zit nog steeds met een kaartje dat het niet doet maar wel voor betaald is en geen coupon voor een volgende reis. Met andere woorden jullie klantenservice is niet behulpzaam en ronduit onbeschoft te noemen aangezien zonder enig woord of daadwerkelijke oplossing van jullie kant het gesprek wordt beëindigd
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.