Dag,
soms komt bij aanschaf van een e-ticket via de app de ticket niet of veel later tevoorschijn waardoor ik genoodzaakt ben om nogmaals een ticket te kopen omdat ik anders niet kan in/uit checken. Kan ik deze extra kosten terugkrijgen?
Dag,
soms komt bij aanschaf van een e-ticket via de app de ticket niet of veel later tevoorschijn waardoor ik genoodzaakt ben om nogmaals een ticket te kopen omdat ik anders niet kan in/uit checken. Kan ik deze extra kosten terugkrijgen?
Beste antwoord door Tochjo
Als u twee identieke e-tickets hebt gekocht, dan kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
In de toekomst is het wellicht raadzaam om de e-tickets iets eerder te kopen dan vlak voor de reis. (Niet veel eerder, want ze zijn niet te annuleren als de reis niet door mocht gaan.) U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice als u het ticket niet ontvangt; zij kunnen het opnieuw versturen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.